“כל השונה הלכות בכל יום מובטח לו שהוא בן העולם הבא”
מי שטעה בתפלת ראש השנה, וחתם בא”י מקדש ישראל “והזמנים”, במקום “ויום הזכרון”, לא יצא. ואפילו אם ידע שהיום ראש השנה, אלא שסבור שהוא בכלל הזמנים, לא יצא.
ואם נזכר בתוך תפלתו, חוזר לומר מלוך על כל העולם כולו וכו’, או לפחות יאמר קדשנו במצותיך וכו’, ויחתום כהוגן ישראל ויום הזכרון. ואם נזכר אחר שסיים תפלתו, חוזר לראש.
ילקוט יוסף ימים נוראים, מהדורה חדשה, סימן תקפב – סדר תפלות ראש השנה סעיף י”ז